درب اداری-اکسیدال

امروزه شیشه یکی از عناصر مهم جهت مدرن سازی و زیبایی فضای خارجی و داخلی ادارات و ساختمان ها تجاری می‌باشد و کاربرد های بسیاری مانند نمای شیشه ای ساختمان، نرده شیشه ای، پارتیشن شیشه ای و درب های اداری در ساختمان ها دارد. درب اداری شیشه ای علاوه بر زیبایی و استحکام بالا امکان نظارت بر کارمندان شرکت را برای مدیران به ارمغان می آورد. علاوه بر اینکه استفاده از شیشه در پارتیشن بندی برای صرفه جویی در مصرف انرژی در طول روز مناسب تر است و در پارتیشن شیشه ای چاره ای جز استفاده از درب اداری شیشه ای نیست.

درب شیشه ای چه انواعی دارد و هر نوع چه مزیت هایی دارد؟

یکی سازه‌های شیشه ای زیبا که جایگزین درب های سنتی چوبی و فلزی شده است درب اداری شیشه ای است که مزایای مختلفی دارد که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم.

استفاده حداکثری از نور طبیعی و صرفه جویی در مصرف انرژی

این درب ها به دلیل به کار رفتن شیشه در ساختار آن‌ها و شفافیتی که دارند حداکثر نور خورشید را از خود عبور می‌دهند و روشنایی خانه را تامین می‌کنند. با استفاده از نور خورشید برای روشنایی خانه استفاده از نور‌های مصنوعی (لامپ‌ها) به حداقل می‌رسد و بدین ترتیب در مصرف برق و انرژی صرفه جویی قابل توجهی می‌شود. همچنین نور خورشید مزایای فراوانی برای بدن انسان دارد که می توان به تنظیم ساعت خواب بدن انسان، تنظیم انرژی بدن و …. اشاره کرد.

نگهداری راحت و به صرفه

درب های شیشه ای اداری از لحاظ نگهداری کاملا به صرفه هستند. شما فقط با یک دستمال ساده می‌توانید آن‌ها را تمیز کنید و نگرانی از جهت خرابی آن‌ها ندارید. درب‌های قدیمی چوبی به مرور زمان خراب می‌شوند و بعد از مدتی چوب آن‌ها نیاز به تعمیرات دارد اما این مشکلی برای درب‌های شیشه‌ای وجود ندارد. همچنین موریانه هیچ اشتهایی برای شیشه ندارند!

مقاومت بالا در برابر ضربه

در بحث استحکام و مقاومت درب‌ اداری شیشه ای نیز هیچگونه نگرانی وجود ندارد. این درب‌ها از شیشه های مقاوم سکوریت گرما دیده که مراحل مختلفی را طی می‌کنند تا به یک شیشه مقاوم تبدیل شوند، تشکیل شده‌اند. بدین جهت شما نگرانی از جهت ضربه و فشارهای وارده بر آن‌ها ندارید و درب شیشه ای به راحتی آن‌ها را تحمل می‌کند. درست است که با ضربه محکم یک پتک یا چکش شیشه سکوریت ممکن است بشکند، اما توجه داشته باشید که اگر همچین ضربه‌ای به یک درب فلزی یا چوبی نیز وارد شود اثرات مخربی دارد و دیگر آن درها قابل استفاده نیستند.

امکان استفاده از انواع شیشه‌ مانند رنگی، مات، طرح دار و…

همچنین اگر می‌خواهید در عین استفاده از درب شیشه ای از حریم شخصی خود محافظت کنید، می‌توانید از شیشه‌های مات استفاده کنید، یا با استفاده از فرآیند سندبلاست بر روی درب شیشه ای نقش‌هایی زیبا حک کنید که علاوه بر محافظت از حریم شخصی، زیبایی چشم‌نوازی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

درب اداری شیشه ای اکسیدال

محصولات درب اداری شیشه ای شرکت اکسیدال

درب های شیشه ای اداری اکسیدال در حالت های مختلفی مانند ریلی، لولایی، فریم‌دار و فریم‌لس طراحی و نصب می‌شوند که امکان نصب تمامی مدل ها به عنوان درب داخلی اداره ها و همچنین نصب برروی پارتیشن اداری وجود دارد.

از درب اداری به عنوان درب ورودی اتاق ها، پارتیشن ها، سرویس بهداشتی، آشپزخانه و.. استفاده می‌شود. در مکان هایی مانند اتاق مدیریت یا اتاق کنفرانس که به امنیت بیشتری نیاز است جهت محدود نمودن دید میتوان از شیشه های رنگی، مات و یا طرح دار استفاده نمود.

سیستم فریم‌های آلومینیومی درب شیشه ای

پروفیل سیستم اکسیدال راه حل ایده‌آل برای ساختن یک فریم شیک با طراحی زیبا همراه با درب شیشه ای است. پروفیل از آلومنیوم آنادایز شده تهیه شده و با میله‌ همراه است که طول آن 3200 میلیمتر است. طراحی به دقت بررسی شده تا لولا و قفل های اکسیدال نیز بر روی درب شیشه ای نصب شود که در دو ورژن هم برای درب های شیشه ای 90 و 180 درجه موجود است.

درب شیشه ای اداری اکسیدال

 

شرکت اکسیدال با بیش از یک دهه سابقه در طراحی، ساخت و نصب درب های اداری آماده ارائه خدمات به معماران و کارفرمایان محترم می باشد. در ادامه می‌توانید برخی از نمونه پروژه‌های اجرا شده درب اداری شیشه ای توسط اکسیدال را مشاهده نمایید.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]