انواع درب شیشه ای فریم لس اکسیدال

امروزه با توجه به مدرن شدن دکوراسیون داخلی منازل و محیط های اداری، استفاده از سازه های شیشه ای رواج بیشتری یافته است. یکی از سازه های شیشه ای پرکاربرد در منازل و محیط های اداری و تجاری درب شیشه ای می‌باشد. استفاده از این سازه شیشه ای باعث افزایش زیبایی و همچنین مدرن شدن محیط می‌شود. درب های شیشه ای اکسیدال در سه حالت کلی ریلی، لولایی و پیوت قابل اجرا هستند. هر کدام از این سه نوع درب شیشه ای در مدل های مختلف و به صورت فریم دار و فریم لس طراحی شده اند. در ادامه این مقاله به بررسی درب های فریم لس اکسیدال در هر سه نوع ریلی، لولایی و ریلی می‌پردازیم تا بهترین انتخاب را برای منزل یا محل کار خود داشته باشید. همچنین می‌توانید جهت دریافت مشاوره برای انتخاب درب مورد نظر خود با کارشناسان شرکت فنی و مهندسی اکسیدال در تماس باشید.

 

درب شیشه ای فریم لس

همانطور که گفتیم درب های شیشه ای اکسیدال در دو حالت فریم لس و فریم دار قابل اجرا هستند. درب های شیشه ای فریم لس برخلاف درب های فریم دار که یک فریم بسیار ظریف اطراف شیشه ها وجود دارد هیچ قاب و فریمی ندارد و بسیار مینیمال هستند. تنها یراق آلات این نوع درب ها لولا ها و یا ریل درب ها هستند و به همین دلیل هزینه و مدت زمان نصب و اجرا این درب ها نسبت به نوع فریم دار نیز بسیار کمتر است. پس اگر به دنبال یک درب مینیمال هستید که به سرعت نصب شود و هزینه کمتری داشته باشند، درب های فریم لس بهترین گزینه هستند.

مزایای درب فریم لس

  • امکان نصب شیشه های مختلف رنگی، مات و…
  • انتقال نور بیشتر
  • مینیمال و زیبا
  • استحکام و مقاومت بالا
  • تمیز کردن راحت تر درب ها
  • ظرافت و کم جا بودن
  • امکان نصب در حالت های مختلف ریلی، لولایی و پیوت
  • تنوع در مدل دستگیره و قفل

انواع درب شیشه ای فریم لس

درب لولایی فریم لس

درب شیشه ای لولایی اکسیدال که به آن درب دیما می‌گوییم یکی از پرکاربردترین درب های شیشه ای اکسیدال می‌باشد. این درب ها قابلیت نصب در تمامی محیط های اداری و مسکونی را دارد. یکی از بیشترین کاربرد های این درب استفاده به عنوان درب شیشه ای اتاق خواب و سرویس بهداشتی می‌باشد.

جهت مشاهده تمامی دیتیل ها و مراحل نصب به صفحه محصول درب شیشه ای فریملس دیما مراجعه کنید.

 

درب فریم لس دیما

درب ریلی فریم لس

درب های ریلی فریم لس اکسیدال به دو صورت اسپایدری و ریل معمولی قابل نصب و اجرا هستند. این نوع از درب ها مناسب فضا های کوچک که امکان باز و بسته شدن درب های لولایی وجود ندارد می‌باشند. به عنوان مثال استفاده از درب های ریلی در کابین دوش های شیشه ای کاربرد بسیاری دارد زیرا معمولا در سرویس های بهداشتی فضای کافی جهت باز و بسته شدن درب های لولایی وجود ندارد و بهتر است که از درب های ریلی برای کابین دوش شیشه ای استفاده شود.
یکی از مزیت های درب ریلی وجود آرام بند در این درب ها می‌باشد که باعث افزایش طول عمر درب ها می‌شود و از شکستن شیشه ها جلوگیری می‌کند.

جهت مشاهده تمامی دیتیل ها و مراحل نصب به صفحه محصول درب شیشه ای ریلی فریملس مراجعه کنید.

درب پیوت فریم لس

درب پیوت یکی از انواع درب های لولایی می‌باشد با این تفاوت که لولا های این درب های به جای دیوار به سقف و کف متصل می‌شوند و به همین دلیل امکان چرخش 180 درجه رو فراهم کرده و مناسب استفاده برای فضاهایی با ارتفاع زیاد هم هستند.
یکی از انواع درب های شیشه ای پیوت اکسیدال درب شیشه ای فریم لس پچ فیتینگ می‌باشد. این درب ها به علت استوپ دار بودن در حالت 90 درجه یکی از بهترین گزینه ها برای مکان های پر تردد مانند مغازه ها، لابی منازل مسکونی، محیط های اداری، هتل ها و … می‌باشند تا رفت و آمد را برای افراد راحت تر نمایند.

جهت مشاهده تمامی دیتیل ها و مراحل نصب به صفحه محصول درب شیشه ای فریم لس استوپ دار مراجعه کنید.

 

درب شیشه ای پیوت   لولای درب پیوت

 

انتخاب بهترین درب شیشه ای فریم لس

همانطور که گفتبم درب های شیشه ای انواع مختلفی دارند و باید با توجه به کاربری و فضای موجود در منزل و محل کار خود بهترین گزینه را انتخاب نمایید. همچنین شما می‌توانید با کارشناسان اکسیدال در ارتباط باشید تا بعد از دریافت مشاوره رایگان بهترین درب را برای منزل و محل کار خود انتخاب نمایید.

02122676009

02122676010

02122676011

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *