درب شیشه ای اتاق خواب و مستر

با توجه به مدرن شدن دکوراسیون داخلی منازل استفاده از درب مناسب برای اتاق خواب و مستر یک امر ضروری می‌باشد. درب شیشه ای اتاق خواب یکی از جدیدترین و بهترین جایگزین ها برای درب های چوبی می‌باشد. زیرا این درب ها به راحتی با تمام دکوراسیون ها هماهنگ شده و به علت زیبایی و مینیمال بودن بهترین انتخاب برای فضاهای مدرن می‌باشد. علاوه بر زیبایی این نوع از درب ها کاملا مقاوم بوده و به راحتی نمیشکنند. درب شیشه ای اتاق خواب انواع مختلفی دارد و هر کدام دارای مزایا و معایب مختلفی هستند که در ادامه به بررسی کامل آنها می‌پردازیم. همچنین شما می‌توانید جهت ثبت سفارش، دریافت قیمت و مشاوره رایگان با کارشناسان اکسیدال در ارتباط باشید.

انواع درب شیشه ای اتاق خواب

درب های شیشه ای اکسیدال در انواع مختلف ریلی، لولایی و پیوت قابل طراحی و اجرا هستند. امکان نصب تمامی درب ها برای اتاق خواب وجود دارد اما از بهترین درب ها برای استفاده در اتاق خواب و مستر درب های لولایی هستند زیرا این نوع از درب ها عایق صوت بهتری هستند. اما از درب های ریلی نیز میتوان در داخل اتاق خواب های مستر به عنوان درب کلوزت و یا حمام استفاده نمود، همچنین امکان استفاده از درب های لولایی به عنوان درب کلوزت نیز وجود دارد. در ادامه به بررسی 3 نوع از بهترین درب های اکسیدال که مناسب استفاده به عنوان درب اتاق خواب هستند می‌پردازیم.

 

درب ریلی کلوزت

درب ریلی کلوزت

درب شیشه ای دوجداره پیانا

یکی از بهترین و مناسب ترین انواع درب شیشه ای اتاق خواب ها، درب های شیشه ای دو جداره پیانا هستند زیرا این درب ها کاملا عایق صوت بوده و به علت استفاده از پروفیل و لولاهای مخفی کاملا مینیمال بوده و مناسب تمامی دکوراسیون های داخلی می‌باشد.

به علت دوجداره بودن این درب ها امکان استفاده از آینه و یا دو شیشه رنگی متفاوت در این درب وجود دارد تا همزمان با فضای داخلی منزل و اتاق خواب شما هماهنگ شود.

جهت مشاهده تمامی دیتیل ها و مراحل نصب به صفحه محصول درب شیشه ای دوجداره پیانا مراجعه کنید.

 

دستگیره درب پیانا    درب شیشه ای مات دوجداره

درب شیشه ای فریم دار پریما

اگر به دنبال یک درب مقاوم و زیبا برای اتاق خواب خود هستید درب پریما یکی از بهترین گزینه ها برای شما می‌باشد. این درب به صورت تکجداره و فریم دار طراحی و اجرا می‌شود. یراق آلات این درب بسیار مینیمال بوده و باعث زیبایی بیشتر این درب می‌شود. امکان نصب شیشه های رنگی، مات و طرح دار برروی این نوع درب شیشه ای اتاق خواب نیز وجود دارد.

جهت مشاهده تمامی دیتیل ها و مراحل نصب به صفحه محصول درب شیشه ای فریم دار پریما مراجعه کنید.

 

درب شیشه ای پریما

درب شیشه ای فریم لس دیما

این درب از محبوب ترین و مینیمال ترین درب های شیشه ای اکسیدال می‌باشد که به صورت تکجداره فریم لس طراحی و اجرا می‌باشد. و اگر عایق صوت بودن درب شیشه ای اتاق خواب، اهمیت زیادی برایتان نداشته باشد، یکی از مناسب ترین درب برای شما می‌باشد. زیرا از نظر قیمت نسبت به درب های دیگر بسیار اقتصادی بوده و از نظر ظاهری نیز بسیار مینیمال و زیبا می‌باشد و با استفاده از شیشه های رنگی، مات یا طرح دار به راحتی با دکوراسیون های مختلف هماهنگ شده و حریم خصوصی حفظ می‌شود.

جهت مشاهده تمامی دیتیل ها و مراحل نصب به صفحه محصول درب شیشه ای فریملس دیما مراجعه کنید.

 

درب شیشه ای فریملس دیما

شیشه های قابل استفاده در درب شیشه ای

شیشه های استفاده شده در درب شیشه ای از نوع شیشه سکوریت می‌باشد. این شیشه در برابر ضربه و گرما بسیار مقاوم بوده و به راحتی نمیشکنند و حتی بعد شکستن نیز به قطعات صیقلی تبدیل می‌شود و آسیبی وارد نمیکنند. امکان استفاده از شیشه های سکوریت به صورت رنگی، مات، طرح دار و آیینه ای در درب شیشه ای اتاق خواب وجود دارد تا علاوه بر زیبایی حریم خصوصی افراد نیز حفظ شود. علاوه بر شیشه های سکوریت امکان استفاده از شیشه لمینت با توجه به نظر کارفرما نیز وجود دارد. شیشه های لمینت از دولایه شیشه سکوریت که توسط طلق به یکدیگر متصل شده اند تشکیل می‌شود و به همین دلیل نسبت به شیشه های سکوریت مقاوم تر می‌باشد و بعد از شکست نیز قطعات شیشه به طلق متصل می‌شوند و فرو نمیریزند.

بیشتر بخوانید: تفاوت شیشه معمولی، سکوریت و لمینت

مزایای استفاده از درب تمام شیشه مستر و اتاق

  • زیبایی و مدرن بودن.
  • استحکام و مقاومت زیاد.
  • امکان استفاده از شیشه های مختلف.
  • امکان استفاده از یراق آلات در رنگ ها مختلف.
  • عایق صوت.
  • استفاده از دستگیره های متفاوت.

قیمت درب شیشه ای اتاق خواب

قیمت درب شیشه ای به عوامل مختلفی مانند نوع درب، ابعاد و تعداد درب، نوع شیشه و یراق آلات، نوع دستگیره، مکان پروژه و… بستگی دارد و به همین دلیل نمیتوان قیمت واحدی برای آن در نظر گرفت. جهت دریافت قیمت دقیق درب با توجه به پروژه خود میتوانید با کارشناسان اکسیدال در تماس باشید.

02122676009

02122676010

02122676011

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 4.3]
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *