انتخاب بهترین کابین دوش شیشه ای

کابین دوش چیست؟

امروزه با تلفیق حمام و سرویس بهداشتی جدا سازی فضای خیس از خشک حمام امری ضروری است. کابین دوش شیشه ای ، دیوایدر یا حمام شیشه ای یکی از مدرن ترین ابزارها جهت جداسازی سرویس بهداشتی از حمام می‌باشد. با توجه به اینکه کابین دوش ها انواع مختلفی دارند انتخاب کابین دوش مناسب نکته ای بسیار مهم است که باید به آن توجه نمود. در ادامه این مقاله به بررسی انواع کابین دوش پرداخته و نکات مهم در انتخاب کابین دوش شیشه ای را بررسی می‌کنیم تا بهترین نوع آن را برای حمام خود انتخاب نمایید. همچنین شما میتوانید با کارشناسان اکسیدال در تماس باشید و با دریافت مشاوره رایگان دیوایدر شیشه ای خود را انتخاب نمایید.

انواع کابین دوش شیشه ای

کابین دوش های شیشه ای در انواع و مدل های مختلف قابل طراحی و اجرا هستند. اما به علت تنوع بالای آنها انتخاب در بین آنها کمی دشوار است. در حالت کلی این جداکننده های شیشه ای را می‌توان به دو دسته فریم لس و فریم دار دسته بندی نمود که برروی آنها امکان نصب درب های شیشه ای ریلی و لولایی مختلف اکسیدال مانند درب لولایی دیما، ریلی فریم لس، ریلی اسپایدری و… وجود دارد اما امکان نصب کابین دوش ها بدون درب نیز وجود دارد که اصطلاحا به آن دیوایدر یا شیشه حمام میگویند. با توجه به توضیحات مطرح شده انواع کابین دوش شیشه ای اکسیدال به شرح زیر است:

  • کابین دوش شیشه ای فریم لس و فریم دار
  • کابین دوش شیشه ای ریلی و لولایی
  • پارتیشن شیشه ای حمام یا حمام شیشه ای
  • کابین دوش شیشه ای کرو یا گرد
  • دیوایدر شیشه ای یا شیشه حمام

کابین دوش اکسیدال   پارتیشن شیشه ای ریلی

نکات مهم در انتخاب کابین دوش شیشه ای

فضای حمام و سرویس بهداشتی

ابعاد و فضای سرویس بهداشتی و حمام یکی از مهم ترین عوامل جهت انتخاب کابین دوش می‌باشد. زیرا از تمام کابین دوش ها نمیتوان در سرویس بهداشتی های کوچک استفاده نمود. به عنوان مثال کابین دوش ها با درب لولایی بیشتر مناسب حمام های بزرگ می‌باشد که فضای کافی جهت باز و بسته شدن درب های لولایی را داشته باشند.
اما کابین دوش ریلی و یا دیوایدر های شیشه ای مناسب حمام های کوچک می‌باشند. زیرا فضای کمی را اشغال کرده و نیازی به فضای اضافه جهت باز و بسته شدن ندارند.

کیفیت متریال کابین دوش

در هنگام انتخاب کابین دوش شیشه ای حتما باید به متریال استفاده شده در کابین دوش ها نیز توجه داشته باشید تا با استفاده طولانی مدت از آنها یراق آلات دچار زنگ زدگی نشوند و یا به شیشه ها آسیبی وارد نشود. شرکت اکسیدال با استفاده از بهترین متریال ها یکی از بهترین تولیدکنندگان کابین دوش می‌باشد. بعد از ثبت سفارش در اکسیدال، ابتدا فضای حمام و سرویس بهداشتی شما به دقت بررسی شده و کابین دوش ها با توجه به پروژه شما طراحی و اجرا می‌شود.

شیشه کابین دوش

کابین دوش ها علاوه بر انواع مختلف، با شیشه های مختلف نیز قابل اجرا هستند. شیشه ها با توجه به سلیقه و نوع کاربری قابل تغییر هستند به طور مثال در حمام هایی که نیاز به حفظ حریم خصوصی بیشتری باشد میتوان از شیشه های مات استفاده نمود و یا در خانه هایی با دکوراسیون رنگ خاص میتوان از شیشه های رنگی استفاده نمود. و یا شیشه های گرد یا کرو مناسب حمام های کوچک تر هستند تا کابین دوش ها فضای زیادی را اشغال نکنند.
شیشه های استفاده شده در حمام های شیشه ای از نوع سکوریت بوده و این شیشه ها کاملا در برابر حرارت، رطوبت و ضربه مقاوم بوده و نمی‌شکنند. این شیشه ها علاوه بر زیبایی و مقاومت به راحتی تمیز شده و با یک دستمال لک های ایجاد شده از بین میرود همچنین شما میتوانید با نانو کردن شیشه های خود از لکه شدن شیشه ها جلوگیری نمایید. امکان استفاده از شیشه های لمینت نیز با توجه به نظر کارفرما وجود دارد.

بیشتر بخوانید: تفاوت شیشه سکوریت با شیشه معمولی و لمینت

کابین دوش شیشه ای مات

قیمت کابین دوش

با توجه به میزان بودجه تعیین شده برای پروژه ها قیمت کابین دوش نیز یکی از عوامل مهم در انتخاب می‌باشد. کابین دوش شیشه ای اکسیدال به صورت اختصاصی برای هر پروژه طراحی و اجرا می‌شوند به همین دلیل قیمت آنها به عوامل مختلفی بستگی دارد و نمیتوان قیمت ثابتی را برای آن ها در نظر گرفت. به عنوان مثال در کابین دوش های فریم دار نسبت به نوع فریم لس پروفیل بیشتری استفاده شده و به همین دلیل قیمت آن نیز نسبتا بیشتر است. علاوه بر فریم ها قیمت کابین دوش ها به عواملی دیگری مانند متراژ و نوع شیشه، تعداد کابین دوش، رنگ پروفیل و شیشه ها، نوع درب شیشه ای و… نیز بستگی دارد. میتوانید با تماس با کارشناسان ما و دریافت مشاوره رایگان کابین دوش شیشه ای خود را انتخاب و قیمت آن را با توجه به پروژه خود دریافت نمایید.

02122676009

02122676010

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *