فروشگاه دائمی کاردل

نمایشگاه دائمی کاردل اولین فروشگاه تخصصی معماری و طراحی داخلی در تهران می‌باشد. در این فروشگاه با فضای 28000 متر برند های برتر معماری و طراحی داخلی جمع آوری شده و فضایی متفاوت را برای علاقه مندان به این حوزه ایجاد نموده است.

اکسیدال در ساختمان کاردل

شرکت اکسیدال با بیش از یک دهه تجربه در حوزه سازه های شیشه ای، یکی از فعالان در این فروشگاه می‌باشد. تمامی محصولات شرکت اکسیدال در ابعاد واقعی در این مجموعه موجود و قابل بازدید می‌باشد. در ادامه به بررسی چند نمونه از محصولات اکسیدال در نمایشگاه دائمی کاردل می‌پردازیم.

محصولات شرکت اکسیدال در ساختمان کاردل

درب شیشه ای

در مجتمع کاردل درب های شیشه ای اکسیدال مانند درب های ریلی و درب های لولایی نصب و اجرا شده است. از درب های ریلی اکسیدال می‌توان به درب ریلی فریم لس و فریم دار و همچنین از درب های لولایی می‌توان به درب پریما، پریما جامبو، پیانا، دیما و … اشاره نمود که همگی در این فروشگاه قابل بازدید می‌باشد.

درب های شیشه ای اکسیدال از شیشه های سکوریت 10 میلیمتری و یراق آلات آلومینیوم ساخته شده اند به همین دلیل کاملا ضد آب بوده و قابل استفاده در محیط های مرطوب مانند سرویس بهداشتی و حمام نیز می‌باشند. امکان نصب انواع شیشه مانند شیشه های رنگی، مات، طرح دار و… نیز در این درب ها وجود دارد و به همین دلیل این درب ها مناسب استفاده در هر محیط و با هر دکوراسیونی می‌باشند.

 

انواع درب شیشه ای اکسیدال در ساختمان کاردل
انواع درب شیشه ای اکسیدال در ساختمان کاردل

پارتیشن شیشه ای

در شوروم کاردل انواع مختلف پارتیشن شیشه ای اکسیدال نیز در ابعاد واقعی و به صورت open office ، فریم لس و فریم دار نصب شده اند. امکان نصب درب های شیشه ای ریلی و لولایی برروی پارتیشن ها وجود دارد تا با توجه به نیاز و فضای پروژه بهترین گزینه انتخاب و نصب شود.

شیشه های استفاده شده در پارتیشن و درب های شیشه ای اکسیدال از نوع سکوریت بوده و همچنین میتوان از شیشه های سکوریت رنگی، مات، طرح دار و… نیز استفاده نمود.

 بیشتر بخوانید: انواع درب پارتیشن شیشه ای

انواع پارتیشن شیشه ای اکسیدال در ساختمان کاردل
انواع پارتیشن شیشه ای اکسیدال در ساختمان کاردل

نرده شیشه ای

شرکت اکسیدال دارای متنوع ترین انواع نرده شیشه ای برای تراس، بالکن، اطراف استخر و راه پله می‌باشد. از انواع نرده های شیشه اکسیدال می‌توان به اسپیگات، فیکس پوینت، توکار، روکار، هنزا، دی لاین و… اشاره نمود که در مجتمع کاردل تعدادی از محبوب ترین انواع نرده ها به اجرا درآمده است.

شیشه های به کار رفته در نرده های شیشه ای اکسیدال شیشه های سکوریت لمینت دولایه 8 میلیمتر می‌باشد تا امنیت کافی را برای مصرف کنندگان فراهم نماید. امکان استفاده از شیشه های سکوریت نیز با توجه به نظر کارفرما وجود دارد.

بیشتر بخوانید: تفاوت شیشه سکوریت و لمینت

 

کابین دوش و درب شیشه ای سونا

یکی از محبوب ترین محصولات شرکت اکسیدال کابین دوش شیشه ای می‌باشد. کابین دوش ها در انواع مختلف مانند ریلی، لولایی و بدون درب قابل اجرا می‌باشد تا بهترین انتخاب را با توجه به فضای حمام داشته باشید. یراق آلات کابین دوش ها تماما از استیل یا آلومینیوم ضد زنگ بوده و کاملا مناسب استفاده در محیط های مرطوب می‌باشد.

درب های سونای شیشه ای اکسیدال نیز مانند کابین دوش ها به علت استفاده از یراق آلات ضد زنگ مناسب استفاده در محیط های مرطوب می‌باشد.امکان نصب دستگیره های چوبی بر روی این درب ها وجود دارد تا از انتقال دما جلوگیری شود.

 

انواع کابین دوش شیشه ای اکسیدال در ساختمان کاردل
انواع نرده شیشه ای اکسیدال در ساختمان کاردل

ساعت کاری و آدرس کاردل

تمامی این محصولات ذکر شده در فروشگاه دائمی و شوروم کاردل موجود می‌باشد و همه روزه به غیر از شنبه ها از ساعت 10 الی 18 قابل بازدید است.

آدرس: انتهای اتوبان حکیم، تقاطع شهید همدانی و لشگری غرب، پلاک 354 ساختمان کاردل

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 4 میانگین: 4]
اکسیدال
  • آدرس دفتر

    قیطریه، خیابان روشنایی، خیابان بهار شمالی، کوی جلیل زاده، پلاک 6، واحد 4

  • آدرس شوروم

    تهران، انتهای اتوبان حکیم غرب، تقاطع لشگری، ساختمان کاردل